Subscribe:

26.9.11

Kami gotong royong umah yang cam tongkang semi pecah






dah penat berkerja,jom togak air setan...
haha...terjumpa beer dalam peti sejuk kat umah ni..
ni mesti foreigner nyer kerja la ni..rcsu jgn saman saya sebb tu bukan saye punya..
haha...air setan sudah pon dibuang ye

11 comments:

EyA edamanhatiku said...

alala cmelnya cuci tandas

Athirah ' S said...

betol2 mengorek hek..huahaha ..

Miss A said...

terkejut jap aku tngok gmbar last tu.. nasib baik dh buang hoho

~Nana 귀여운~ said...

nasib bek bukan bitui2 punya beer tuh..atoii.. :P

k3me said...

aehhh xde muka aku yg elok sikit ke.. hahaha

chapoi said...

sume yg komen ni wanita yg jatuh hati kat ko tao tak mal

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

halamak . cuci jgn tak cuci . hee :)

anitadiana said...

kak ita terkejut tengok pic last tu..cakap dalam ati gak...tapi bila baca baru faham...sori ya..bos..he..he

princess nabila said...

rajinnye mengemas..bagus la nnt da kawen..bleh tlg wife..sweetnye..**tetibejekmelalut**hahahahhaa

Paris Lipton said...

gamba tndas tuh, alahai.

FieZa9 said...

Errr. Yang basuh lubang jamban tu. WOW!