Subscribe:

16.9.09

bile sume benda kite rase nak sepak terajang



damn r...bulan2 pose ni bnyk tol la benda wat aku rase nk mrh....
ngn test cam cibai..
ng presentation can cibai...
ngn duit dlm akaun bank cam cibai...

tp nasib baik aku pose(walaopon purata jam aku pose tiap hari agak pendek)
aku malas tol la nk hipokrit depan member layan baik,padahal member pon perangai cam cibai tahap babi...

bajet diorng mulia abis r wei...blah r wei....bile wat baik,sket pon tk reti nk ckp trimas,
tp bile aku wat kimak sket,satu minggu nak tarik muka wat cam tk puas ati..
aku sepak jugak kang korang..

damn r lancau,asal la nk marah2 bln pose ni...raya pon dah dekat...baju raye haram r nak ade...selai pon tk terbeli..
damn2...

nasib baik r still ade member yg tao nk jaga ati...kadang2 senang gak ati layan member yg tkde
nak emo2 lebh...ni tak,pikir perasaan sendri je...
orang pon penat ngn stress jgk la wei,tp tkyh r nak wat lancau ngn orng lain...
orng lain ade perasaan gak...

ade gak member cam suck nak gurao2 kasar tk reti beringt...kalo aku wat sket,mula la nak
emo2...bajet kalo aku tkde korng aku tkleh idop ke wei???


BLAH R WEI SAPE2 BAJET BAGUS TU!!!!!!!!!

P/S:TKDE KAITAN NGN SAPE2...KORNG TERASA,LANTAK KORNG LA...AKU TK KISAH DH NGN PERASAAN KORNG




12.9.09

sumthing is going to happen.....beware!!!!






.:TALENT SEARCH 2009 IS BACK:.
COME N JOIN US IN THIS EXCITING AND FULL OF FUN EVENT..




MORE UPDATE...

http://www.utptalentsearch.blogspot.com/



8.9.09

proud kah tu be sassian??


SEKOLAH SULTAN ALAM SHAH

ni la skolah aku lu.....bnyk benda best dan tak best kalo nk citer....

tp pengalaman kt sas bnyk ajar erti kawan ngn lawan....

huuhuhu.....aku malas skolah