Subscribe:

22.7.10

Justin bibir versi chipmunk mintak lempang

haish.....ape la masalah aku ngn justin bieber ni kan..kalo bukak utube je,mesti rase nk cari video orang yang nganjeng kat justin bieber ni...

HAAA...ingat tak ka post sal JUSTIN BIBIR VERSI ORANG ASLI. ni aku nak promote justin bibir versi sampah masyarakat lak...kuang2 rajin la korang nk gi edit lagu yang tak best tu jadi sore chipmunk pastu lipsync baekkkkkkkk punya la kan...mamat yang kulit gelap ni terbaik giler wat muke ngn lipsync..




No comments: