Subscribe:

20.10.09

Black Hawk yg sedang DOWN



versi pokpek datang kembali(dibaca ala2 tora datang lg!!!)
haha
gelak sorang2 kat bilik....huhu

2-3 minggu ni aku tk fhm la...rase cam bosan sgt....ari2 dok bilik ngadap laptop....bkn
buat ape2 pon...lepak tgk leverage,tgk muvie,dgr lagu....

kuar bilik??nak gi mane??
kalo aku kuar bilik pon,gi bilik mmber,sume sibuk ngn hal masing2...
ade yg sibuk event la,sibuk assgnment la,sibuk tido la,main game la...
nak tegur pon kang orng kate ngaco diorng plak dah alang2 mereka kusyuk bebenor
melakukn aktiviti seharian mereka..

series shit bosan....dok bilik bajet bleh gak nk study.tp tk study2 gak...
bukk buku commeth tk sampai 5minit,aku dah bukk muvie balik...adoi..
camne ek??asal aku rase bosan sgt ni...

kenape rumah ni tak cam dulu ek....cam kosong....tkde gelak tawa cam dulu...
aku ade wat salah ape2 ke??ke aku je yg terlebih2 terasa??
sume benda cam wat aku rase serba salah...

kalo aku ade wat salah ape2 ngn member sendri...slame ni pon kalo bergurao kasar,
tkde la samapai lame....sori la kalo aku ade wat sape2 yg idup atas bumi ni n berak
kt jamban yg aku dh terwat salah kt korng...

tp ade ke aku wat salah?muskil tol aku...
tkleh ke sume wat2 cam biase?
hal peribadi aku,aku jaga...hal peribadi korng,korng jaga..
bak kata pepatah,jaga tepi kain sendri...
bkn nk ego ke ape tknk dgr nasihat...
aku trime sape2 nk nasihat aku...ok je
tp kadang2 cara korng tk btul....
korang slalu nk backup sebelah pihak je..
tk penah nk tnye aku dulu ape2..
tao2 dah mcm2 citer keluar kt blakang aku...
tk pasal2 ade yg ngamuk ngn aku...
aku tk pandai nk mrah2 orng,aku kalo tk ske,aku diam je..
tp jgn gunakan diam aku tuk korng kerek ngn aku...
jgn sampai kaki ngn tgn plak main peranan...

citer yg kite tk pasti btul atao tak,tk yah la nk citer2 kt orng lain...
bile benda tk btul,last2 mesti ade piha yg kena tanggung akibat...
salah ke bertanya elok2 ngn empunya badan dri borak2 dlm ketidakpastian ngn orng lain??

ahhhhhhhhhhhh

LU PIKIR LA SENDRI......

"KORANG" ADALAH TIDAK DITUJUKN KEPADA SESIAPA..


7 comments:

cyclohexane said...

rilwek bai..
jgn emo2..
kang kntoi lu period..
haha
wat bodo ja ngn ckp2 org..
org kutuk rmbut aku mcm2 pon,aku rilek ja..
yg pntg kta bahagia..
haha

cruzados.inc said...

x pe poi
aku kan ad nk hiburkan ko
nk servis camne
ko top ke
both job ke
ape2 lah
ak sudi..
hahah..

poi jom stadi comet

akemaLL said...

*sorie* laa syg. masuk bilik aku pon xnak. bckp bertegor pon xnak.. smalam nk kua pon xajak aku..
ak tunggu je kot, bile laa si capoi nih nk ajak..
bukak gtalk ak pon xd ajakan, xjd rr nk kua klu org xsudi mengajak kn...
=p =p

IMCurtain said...

Hello bloggers,

Looking for the perfect place to promote your blog?

-> Attract more people to your blog, connect with other bloggers and more!

It's totally FREE for all!

Just click on the 'Tutorial' button if you not sure how to use it.

Join now: Free Blog Traffic

Enjoy blogging!

mira syamimi said...

ala capoi...
jgn la cmni..
sdey ak dgr

chapoi said...

setakat dgr je tarak guna....rabun2 aku,telinga aku tk pekak dgr orng ckp2 even blakang

miMiE aZiMaSK ^V^ said...

relax ajee.

kalau kau tak wat salah.. wat po nak terasa terasa beb...
live life happy happy yaaahhh