Subscribe:

20.10.09

pics ala facebooking yang tk bleh blah




saya duk lihat. .
duk perhati. .
duk usha. .
rupanya rakyat malaysia ni ramai yang suka berfotogedik..
pantang nampak kamera..
kira nk snap ja
tak kira dimana..bila..dengan siapa..
enset ada kamera..laptop ada kamera..kamera ada kamera..
semuanya berperasan serta bercita-cita nak jadi model kunonnyaa..
tapi dalam kesebukkan kita mensnap pikce..beberapa pose akan jadi sangat tak leh blah kalau...


  • snap pikce dari side atas..perghhhh...memang la nampak cun habes..kalu bule nak terkam masuk dlm kamera trus..nampak biji mata ja tersembul keluar..awek tak cun leh jadi cun gila..tapi bila jumpa depan2..naharemmm..macam pokok pisang separa tumbang pon ada..macam tapai basi pon ada..rasa cam nak pijak muka pon ada..
tgk la..kalu bule nak bagi belaga idung kat kamera
  • snap pikce dalam toilet..yang ni kategori berjimat cermat..modal 20 sen ja..masuk tandas supermarket..mekap2..yang laki boh air sikit kat rambut..pastu snap..siap nampak kamera lagi..
sebenarnya nak tayang enpon dia ja..serta fesyen tudung jerot tengkok
  • wat mulot muncung mata kecik..ewaaahh..nk tunjuk mulot muncung ala merbah jambul la tu..ataw burung merpati..jinak jinak ku pijak mati~~
kalau ikan masin tu jangan nak murtad la jadi sepisis beburung..
  • bertemu kepala sama kepala ataw pipi sama pipi..ni teknik selalunya geng kapel2 ja gunapakai..nak tunjuk kt dunia yg mereka sangat akrab..sangat cinta ketat ketat..sampai kalu bule nk gam kepala trus..tamau berpisah lagi..
kontra warna kulit yang amat ketara..sropa keling dengan amoi..sian kt anak2 depa
  • tunjuk kasut ramai2..siap wat bulatan lagi..tapi yang hairan nyaaa.kenapa pakai kasut??kenapa tidak tak pakai kasut..baru la nampak wajah kaki yang berlumut..tumit yang berkerak..serta kuku yg penuh cebisan hitam di celah celahnya..
kasut sah sah tak ori..duk wat style bule
  • pandang ke arah lain..perghhh..memang artis habes la..siap wat versi titenik lagi..pura2 xnampak kamera la tu..pura2 xperasan orang nak snap pikce dia la tu..puiiii
hero remaja dari india..
  • pakai spek mata besar besar..jenama jangan tanya..gucci..reben..lv..semua layan yang geng artisan ja pakai..padahal beli kat pekan hari ja..spek mak ai..besar penyepak..kalu bule nak tutup sekali-sekali dengan hidung..
natang jebon tua dengan spek mata gucci..opss..bukan gucci..tapi laici


adesss...macam macam..dan untuk pemenang pikce kita pada minggu ni jatuh tersembam kepada..jeng3..pikce ni yang paling kool..paling x mementingkan ciri-ciri di atas..paling low profile..duk belakang lorong ja..maknanya ianya sangat malu untuk bergambar ala ala bangla melawat taman ketika menjadi pendatang asing di malaysia..

5 comments:

Wan Pai said...

mn dpt pic2 neh sume???

suhaila said...

eleh....orng yg menulis nie ckp orng...die pun ape kurang nye....mengunakan teknik2 ilusi utk mengelak kan lemak2 berlebihan..cet....haha

Anonymous said...

ar

sipisenan said...

haha. mrapu x mrapu.. aku stuju je ...haha

miMiE aZiMaSK ^V^ said...

adeehh giler lawak....
tp betoll laaaa

hihihihihh


salam singgah yeee