Subscribe:

19.6.09

tag la jugak...zassssssssssssss

1.Adakah anda rasa anda HOT?
Perot boroi saye ramai yg kate hot...so hot la saye.

2.upload gambar kegemaran anda


3. Kenapa anda suka gambar ini?
sebb rase cam kt overc...(padahal melaka jek...)

4. Bila kali terakhir makan pizza?
time habis final..ngn akmal,pian,hanis n ain

5. Lagu terakhir yang anda dengar?
lagu mocca kat blog nadira...best2

6. Apa yang sedang anda buat selain dari buat tag ni?
menyedut asap punca radang paru2

7. Selain nama anda sendiri, apakah lagi nama yang anda suka orang panggil anda?
aku tk kisah nk panggil ape pon...tp nyampah orng panggil aku kacak...siot tol diorang

8. Tag lagi lima orang:

+ Suhaila +
+ akmal +
+ nasri +
+ ayap +
+ iera +

9. Siapa no 1?
cinta di hati saya

10. Siapakah orang nombor 2?
member @ pakar pnp utp

11. Org nombor 3 ada hubungan dengan sesiapa?
ade3x...tp scandal itu masih perlu dirahsiakan sebb belom pasti..wakaka

12. Bagaimana pulak dengan orang nombor 4?
ayap merupakan abang2 mat rempit utpyg sgt kacak,bergaya,sopan santun.

13. Katakan sesuatu berkenaan orang nombor 5.
SU oc yg paling best penah ku jumpa....die syg sgt adzrul die

im finish...hehe....lalala....dadada....huhuhu

3 comments:

nasri.azlan said...

haha..
asal ak kena tag lak?
mne ad blog..

iera wanie said...

hahaha..

k0 tag aku blk wape..

saje la tuh..

nak gak seb0t name aku kat bl0g ko ni..

hahaha..

bgs2..

buncit p0n h0t ek..

akemaLL said...

nk tnye nk tnye!!
[sambil mengangkat tangan gaya mahu bertanye]

tag nih nate pe aa??
[smbil membuat muke innocent]