Subscribe:

Pages

3.6.09

cameroon...tanah tinggi

hurm...lame tk tulis sumthing...aku bru je sampai kelantan pagi td...penat giler2 (duduk sebelah awek pon wat bodo je aku tido)

before balik kelantan,aku gi key el dulu.umah kawn awek aku...aku stay sane ngn ayap tp shari je,pastu aku stay sorng2...best gak r lepak ngn awek kt key el...bnyk jalan2,tgk wayng...mkn naik ayam lemon yg sampai skrng aku sakit perut..haha...thanks sayng for the time u spend with me...



tp,before gi key el,aku ngn member2 aku gi jalan2...konon nye nk gi mandi air terjun je kt lata iskandar....sampai sane dlm pukul 3...ramai giler orng...kitorng bajet nak mandi privacy sket sbb kitorng nyer badan sume agak tough,segan r kalo orng tgk...ngn selamba kitorng panjang gi kt tempat tinggi...tkdeorng...syok gak r mandi kt atas..macam2 gaya r diorng wat...klakar skali bile akmal kesejukkn..menggigil mengalahkn kena ais..faiq tk mandi segan nk tunjuk bodi mantop die...hahaha...puas mandi kt atas,kitorng turun bawah...sambung lg mandi .aku ngn ayap je bersungguh2 mandi...yg lain dh kecut sebb sejuk...dalm 20minit,tmpt mula ramai ngn india2 yg ntah dri cerut mane ntah...bdn lak penuh tatoo...tkot aku nk mandi tkot kena r*g*l...haha..




lepas mandi,kitorng gerak naik cameron jup....sampai atas,tk best sgt sebb tk sejuk..ktiorng lepak kt satu gerai mkn ais krim goreng ngn cendol...sedp gler babeh r...plus aku mkn free...lepak2 isap2 rokok,budak2 ni ajak stay lak satu mlm...naik celaru aku biler memikirkn aku ni ade 20sen je dlm wallet...nk mkn ape sial kalo nk stay satu mlm...pikir2 aku msg bapak ku tnye ade duet tak...hehe.nasib baik kakak aku msukkn sket wet...bleh r bernafas dgn asap winston..then,kitorng gi r jalan2 cari hotel.ade satu murah rm60 satu mlm...tmpt pon ok..ade satu katil besau gaban ngn satu double decker..puas ati r tido...sampai2 dlm bilik diorng sibuk nk main kad ngn puzzle...gilo apo...tk reti penat ke...hbs diorng main kad,akmal ngn ayap strt lalok.tido..so,aku,hanis ngn faiq je kuar mkn mlm...lepas hbs mkn,dh penat2,tensen giler lupe bawak kunci...mamat2 yg tido lak tido cam dh mintk dikapankn lak...cal berpuluh2 kali tk bgun2.last2 call tokey hotel suh bukak..haha



esok nye,kitorng check out hotel.gi makan kt kak yah restoran...sedap gak r situ...banyk option n murah..lepas mkn,kitorng trus trun menuju ke lata kinjang plak...sampai sane...ramai gler babeh gak orng...siot r..tp tk kisah...tetap nk mandi gak...kitorng carik satu port best punya...matapon best gak usha awek yg hmpir separuh bogel kt situ...lame gak r mandi...hbs stim r aku kesejukan...akmal ape ntah lagi...faiq still tknk mandi...dh 2 hari die tk mandi aritu...bau kemenyan hbs r bdn

ape pon...best giler r spend time ngn diorng...tp sedih gak sebb pian tk ikot...kalo die ikot mesti best.........

thanks to ayap,hanis,akmal n faiq for spending precious time with me..

No comments: