Subscribe:

Pages

7.7.09

Pak mat kepenatan menjaga "anak"

uiiisshh....
3hari dah tk online..korng mesti rindu kat aku kan3x????
aku tao...ramai rindu kt aku...hahahah
aku pon rindu bangat sama kamo(maksud aku katil aku)

hurm...act 3 hari aku tak on9 sebb aku kena lagi skali jd faci tuk dak2 skolah..
tp yg pening kpala aku...BUDAK2 SKOLAH RENDAH!!!!

korng bayangkan je la....adik korng yg umur dlm 11-12 tahun tu...yg nakal gile,ske pukul korng,
yg ske korek hidung korng tu ade seramai 108 orng...uishhh



dah la faci nye ade 6orng je....dan laki hanya 3 orng...lagi r parah...tkn nk suh faci pompuan
gi marah2 budak...aku dh r jiwa kebapaan aku tinggi..tk sko den nak ngamok2 gitu



mase diorng mula2 sampai tu,aku lepak je r kan...wat2 baik...bajet abng faci yg paling sweet r konon...tp budak ni susah sket...wat baik mule r naik atas kepala..tension tol.
aku dah tkde air liur malahan air kencing pon dh tkde sebb asyik menjerit

view kem yg sgt menarik

modul2 yg disediakan oleh pihak kem bagi aku sgt menarik la...sebb ape aku seriously nmpk kesan kt budak2 tu...ko byngkan 108 budak menangis kaw2 punya lepas tiap kali dgr ceramah
aku mula2 pelik gak r ape yg sedih sgt kan...aku try tgk ape penceramah wat...pergh...
skali aku pon nak layan nangis gak dol

student yg tgh kusyuk dgr ceramah....ke tido??

so......
slama 3 hari 2 malam kt kem putra peringat...
aku banyak dpt pengalaman best walaupon die punya penat cam gampang
tgk camne 108 orng budak tu berubah
dari diorng sampai sampai diorng nak balik..
best giler...


ewah2...ayoh adik2 kite bersenam...1,2,3..go



aku harap pas2 ni,pihak kem jgn segan silu panggil aku lagi tuk jadi faci....
(arap2 dpt skolah menengah lak...bleh cuci2 mata...hahaha)
to faci lain...best gak lepak ngn korng walaopon korng dh tua bangka

faci yg tk reti2 nak tido bile dah hbs keje...main PS jek


ciowa...

8 comments:

iera wanie said...

haha..

tak abes..jd faci..

sarah said...

gile aa
sure srabot jage dak2 tuh

ade dak pompuan mintak no fon ko x?

HAHA
bdak2 skang..mcm ko tataw.

chapoi said...

ade2...aku tnye nk wat ape...saje ktenya...hahaha

tp ade sorng tu comel...manis je orngnya...hahaha...mrh gk awek aku nnti

airin nabila said...

bdak2 tu tkot x time ko marah??

Buttersweet said...

oooo ade orng mintak no fon ek....nk kene cubit pipi x nie...

mcm nie dah boleh jadi bapa yg baik..nnti boleh ajar ank pulak

btw sayang...nnti ila kene handle opkim dkt rumah ank yatim n mostly diorng budak skola rendah so ila ada jugak ldk session dgn mini games..so can u help me sayang bg idea skit2 ...

chapoi said...

lalalala.....atc jd faci ni sgt la suck...hipokrit giler r aku time tu

pesan kt adik2 jgn malas2,jgn nakal2,jgn merempit,jgn isap rokok

tp aku??????????hahahaha

k3me said...

jgn jd peng***
=p

chapoi said...

jd pengkid ape salahnye akmal...hahaha...ramai peminat sket