Subscribe:

Pages

7.12.10

Hell yeah....Malaysia tibai Laos

Having dinner while watching match is great.
but it is much2 more great when watching the game that u never
expected the team will win...


yeah..
bertemankn nasi goreng usa yg tk brape sedap
ngn ais nescafe ais yang cair...
sume jd sedap bile tgk malaysia tibai laos
kat AFF SUZUKI CUP

5-1 bai.....bukan sket2 nyer menang...dah lame malaysia tak menang bnyk camtu..
yela...memang la kalo nk ckp laos memng team yang noob..
tp at least die seri kot ngn thai ritu..


dinner time tu dengan ida nordiana ngn fardina...
mate kat intern aku kt petronas fertilizer..
mule2 dlm otak aku fikir,
dem r nk tgk match ni,tp mesti lepas mkn diorang nk balik..
so aku saje lambat2kn masa kasi biar hbs first half..
at least dpt tgk kejup...
skali diorang yg beriya nk tgk sampai hbs..
ida menjerit2 bile amri yahya,orang kampungnye tu score..


ni la perintis gol tuk malaysia...orang yg naikkn semangat player lain tuk menang.
amri score 2 gol tu malaysia
amirul hadi, shahrul and safiq satu gol sorang

so skrng,aku nk cari patch pes tuk malaysia...nak instal kat pes aku..
main pakai team malaysia lazat gak...bru bangga aku anak malaysia


No comments: