Subscribe:

Pages

17.3.10

UTP SPORT AND RECREATION CARNIVAL IS BOOMING AGAIN




UTP Sports and Recreations Carnival (UTPSRC) adalah acara di bawah kerjasama Majlis Perwakilan Pelajar UTP (MPPUTP), Kelab Kembara dan Rekreasi UTP (KKRUTP) dan Sekreteriat Rakan Muda UTP (SRMUTP) serta mendapat sokongan dari Jabatan Perkhidmatan dan Sokongan Pelajar UTP (JPSPUTP). Terdapat 3 acara yang berlangsung pada 28hb Mac 2010 di bawah acara UTP Sports and Recreations Carnival (UTPSRC)
1) UTP Power Challenge (click here for more info)
Acara ini dianjurkan oleh Kelab Kembara dan Rekreasi UTP (KKRUTP) yang berlandaskan konsep “Eco-Challenge” Acara ini melibatkan pelajar-pelajar dari Insititut Pengajian Tinggi dan juga menyediakan kategori “Terbuka” kepada peserta-peserta yang berminat.






2) Outdoor Carnival 2010 (click here for more info)
Kelab Kembara dan Rekreasi UTP (KKRUTP) juga menjalankan acara Outdoor Carnival 2010 (OC’10) dengan kerjasama Majlis Perwakilan Pelajar UTP (MPPUTP). Aktiviti-aktiviti yang disediakan seperti kayak, memanah, menunggang kuda dan “boat cycle” di mana kesemua aktiviti tertumpu di “Tasik Utama UTP” dan bakal dikunjungi oleh pelajar UTP, pelajar sekolah disekitar daerah Perak Tengah dan pengunjung sekitar Tronoh dan Seri Iskandar.




3) Karnival Sukan Rakyat
Acara ini dianjurkan oleh Sekreteriat Rakan Muda UTP (SRMUTP) dimana karnival ini bertujuan untuk mendedahkan permainan tradisional khususnya kepada pelajar asing di UTP dan juga kepada pengunjung yang datang.





No comments: