Subscribe:

16.9.09

bile sume benda kite rase nak sepak terajang



damn r...bulan2 pose ni bnyk tol la benda wat aku rase nk mrh....
ngn test cam cibai..
ng presentation can cibai...
ngn duit dlm akaun bank cam cibai...

tp nasib baik aku pose(walaopon purata jam aku pose tiap hari agak pendek)
aku malas tol la nk hipokrit depan member layan baik,padahal member pon perangai cam cibai tahap babi...

bajet diorng mulia abis r wei...blah r wei....bile wat baik,sket pon tk reti nk ckp trimas,
tp bile aku wat kimak sket,satu minggu nak tarik muka wat cam tk puas ati..
aku sepak jugak kang korang..

damn r lancau,asal la nk marah2 bln pose ni...raya pon dah dekat...baju raye haram r nak ade...selai pon tk terbeli..
damn2...

nasib baik r still ade member yg tao nk jaga ati...kadang2 senang gak ati layan member yg tkde
nak emo2 lebh...ni tak,pikir perasaan sendri je...
orang pon penat ngn stress jgk la wei,tp tkyh r nak wat lancau ngn orng lain...
orng lain ade perasaan gak...

ade gak member cam suck nak gurao2 kasar tk reti beringt...kalo aku wat sket,mula la nak
emo2...bajet kalo aku tkde korng aku tkleh idop ke wei???


BLAH R WEI SAPE2 BAJET BAGUS TU!!!!!!!!!

P/S:TKDE KAITAN NGN SAPE2...KORNG TERASA,LANTAK KORNG LA...AKU TK KISAH DH NGN PERASAAN KORNG




6 comments:

akemaLL said...

mintak ampun mintak maap.. slamat hari raye maap zahir batin....
[ko mrh ak ke??? x kn..]

azuaNi kasiraN said...

sabar2..
maaf zahir batin juger..

Buttersweet said...

syang...jgn marah2 tao....nnti x blh raya....muahx...i will always b there for u...love u dear

cruzados.inc said...

POI DI KESEMPATA INI

AKU ISYTIHARKAN

MINGGU CINTAI CAPOI

JANGAI BIARKAN MAKHLUK INI PUPUS

DAN X LUPA JUGA

SELAMAT HARI RAYA

UTK ANDA, PENGEPOST2 COMMENT DAN SUME YANG TERLIBAT DEMI MENJAYAKAN BLOG INI

aireen nabila said...

sabar..sabar mok~
neway..slamat ari raye :)
sori kalo aku ade trksar bhse ngan ko..
panggil ko ngan panggilan yg x spatotnye..~
huhuh..

lin said...

視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,情色論壇,性感影片,正妹,走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,情色遊戲,情色a片,情色網,性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,色情