Subscribe:

Pages

1.8.10

KELAB SEK KITO VERSI CHA ( HAFIZ HIZAMI ) featuring SUHAILA


Dikala KELAB SEK KITO versi durian meneruskan plan diorng tuk melantak durian, aku ngn cha pula terpaksa berputih mata selepas mereka tidak menyediakan seat dlm kreta tuk kami...muat tuk brader cha sorang je la...so last2 cha decide nak lepak ngn aku je kat kl...ape ade hal ngn durian...durian je pon(nada jeles)...

ekspedisi bersama cha dimulakan dengan menjemput beliau yang tiba dari penang di jalan DUTA pada pukul 12 malam....pastu kitorang trus gerak gi makan kt BUKIT LANGAT,AMPANG....aku tak penah gi tempat2 mahal camni tp seriusly berbaloi sebb view nice ass cantik....nampak satu kl kot....

view dari puncak





lepas lepak makan sampai kol 2, aku ngn cha dah mata rabak ngntuk tahap setan. so,rushing turun bukit bawak ngn speed agak laju...tgah layan tokyo drift atas bukit skali ade orang eksiden la plak...ngeri la jgk terbalik2 kreta tu....trus aku dari 120km/h kepada 50km/h je...huhu...sampai shah alam dlm kol 3, tumpang tido umah member cha yang umah die agak tongkang pecah tahap gaban...serius dah kembara tegar pon leh pengsan..kol 3 tido...tp kol 5 kitorang dah bangun sebb nak gerak gi kajang lak nak naik broga hill...wachaa

gerak lam kol 6,aku drive dlm keadaan mamai2 ngn tak mandi pagi...dah la salah jalan masuk highway mane ntah..sunyi je tkde kreta...memang lg r aku tensen...sampai kt kaki broga tu lam kol 7.30...trus naik ngn jeans n selipar....bese r otai kembara..wakaka



lepas lepak broga hills,aku ngn cha ngn sue lepak breakfast ngn kakak aku aka kak long n abang jim kat semenyih...bayangkan ko order dlm kelaparan nasik lemak, tukang amik order pon jenis semngt amik order,lepas setgh jam nasik tak sampai2,bile ditanye mane nasik lemak,leh selamba die jawab nasik lemak dah lame habis...hotak die....yang semangat gi amik order tu kenapa...ckp je la dari awal tkde...

lepas makan,balik umah kak long jup rehat2. malam before tu aku ade gi ICITY jup,so belikan mainan sket kat anak2 sedara...sonok bangat huzaiman ngn huzaifah dapat pedang lampu ala2 lughtsaber...lepas umah kak long, kitorng gerak gi mandi air terjun lak kt HUTAN LIPUR SUNGAI TEKALA....ape yang menarik sal tempat ni bukan sebb air die yang best,tp sebb kena lalu dua jenis tapak KUBUR CINA NGN KUBUR KRISTIAN baru sampai kt tempat tu...agak gothic gak r xpdc kitorang ni....


selipar aku putus time kt area2 atas air terjun..turun jadi orang asli r aku
then dari sungai tekala tu,trus kitorang gerak gi shah alam jup tukar baju n trus gi ONE UTAMA SHOPPING COMPLEX....ikotkan plan asal kitorang nak gi putrajaya layan wall climbing....tp memandangkan cha ni lembik orangnye, plan ditukar kepada menonton wayang. kitorang tgk citer SALT yang ANGELINO COLIE tu blakon....citer die best giler kot...die pasal salt ni spy yang power...ZZzzzZZzzzzzZZzzzz ( aku tido lepas 15minit citer tu start siap dengkur2 lg...sue pon layan tido gak....nak tahu sal citer ni tnye cha je)

habis tgk citer(tgk ke??), kitorang lepak makan kat food court situ je...tak larat dah nk cari tempat mkn best2...bedal je makan ape ade yang dekat sebb trus nak balik....tuk malam kedua,kitorang tido kat umah kakak aku yang second, kak ngah....bising gak die datang tak bgtao..hihi....sampai2 trus mandi...lepas mandi,plan nk gi lepak uptown danau kota plak usha2 kasut or baju,tp skali lepas baring trus tido....penat giler kot....dlm kol 10 tu abng ipar aku kejut makan durian pon tak bgun sebb penat sgt....

esok nye, lepas bgun, aku ajak cha gi tgk sue jual cupcake kat ROYAL SELANGOR CLUB....event tu sal match kriket ape kejadahharam ntah....aku gi jalan2 je ngn cha....cha terpikat ngn 2 member sue name miji ngn azri....sue,nnti bg number fon diorng kat cha k....wakakaka....kat event tu,ramai gile cam gampang orang melayu minum TIGER BEER...hotak die tol kalo jakim wat ambush,leh naik pangkat diorng sebb hasil tangkapan ramai kot....uish2...nasik baik aku minum nescafe ais je....

tu la sume benda yang aku ngn cha wat version kelab sek kito cha featuring suhaila...maybe bg diorng,journey 3 hari memenatkn dah hbs, tp belum tuk aku....aku naik bus kol 5pm...expect sampai utp lam kol 9pm....dah naik bus,bru aku perasan yg bus aku tu tak lalu sri iskandar. die lalu teluk intan direct ke lumut,,,,hotak die dah la aku ade meeting ETP kot kol 10...hp aku dah la bateri kong plak tu...tensen tol...sampai manjung,aku turun carik tiket bus nak gi utp...huhu penat giler seh....kol 10.45 bru sampai utp tu pon nasib baik pian jumpe aku kt tepi jalan...kalo tak menapak la aku sampai dalam....

huhu...penat badan gua nak tido....CHALO!!!!!!!!!!

No comments: