Subscribe:

Pages

Showing posts with label ntah la. Show all posts
Showing posts with label ntah la. Show all posts

12.11.10

FFuuFU : surat berenti kerja paling PWNED!!!

JULIANA BONUS BT CHE ROSS

NO 834,LORONG BAHGIA

TAMAN SEJAHTERA

06600

MUHAMAD YUSOP

PLOT 131A,

JALAN PERINDUSTRIAN BUKIT MINYAK,

14100 BUKIT MINYAK,

SEBERANG PERAI TENGAH, NO 834,LORONG BAHGIA

TUAN,

PER : SURAT BERHENTI KERJA

Saya seperti nama diatas, ingin memohon berhenti kerja. Saya berharap

permohonan ini diluluskan. Berikut adalah sebab- musabab saya ingin

berhenti kerja:-

1. Saya kerap dibuli oleh senior.

2. Makanan di kantin tak sedap tapi mahal macam KFC.. Tambahan pula kalau makcik senior yg kira.

3. Lagu 5′S tidak masuk dalam carta ERA.

4.. Waktu rehat tersangat pendek 15 minit je… Nak beratur pun dah 20 minit!!!

5. KERJA BERDIRIIIIIIIIIII. .. … … . Kasut takde sponge pulak!!!!!

6. Bas kilang tersangat laju… . Tersangat BAHAYA… ..

7. Kalau setakat nak keja kilang, lebih baik tak payah ambil SPM. Indon tak ambil SPM pun boleh keja jugak!!!

8. Pekerja dipaksa O.T. Ingat kita orang ROBOT ke!!! Kalau tak O.T. ugut nak bagi Warning Letter pulakk… ..

9. Pintu kecemasan dihalang. Bila BOMBA audit baru kalut. KESELAMATAN TIDAK DIUTAMAKAN.

10. Scan in/out sikit nak masuk kena beratok sampai GATE HOUSE nak balik kena beratok BULEH TAWAF satu kilang..

11. Pintu keluar masuk 2 shj. Pekerja beribu… . Masuk LATE marah!!! Balik LATE driver BAS pulak marah!!!! sampai rumah mak bapak pulak yang marah KAMI selalu kena MARAHHHHHH.. .

12. Boss kadang 2 ok, kadang 2 tension sampai tak ingat 2 yang kami ni orang gak

13. Faedah2 lain tak memuaskan. contoh keja bagai nak tecabut kepala lutut profet shereing HAMPEHHH

14. BANYAK LAGI NAK HABAQ TAPI KUT TAK SANGUP DENGAQ KUT!!!!

15. Bonus Tahun Ni Takde Macam Hampeh…Orang Gaji Besar je yang dapat,Orang bawahan semua tak dapat…Kalau mcm ni biar boss besar mati cepat!!!! …baru ada keadilan…. ..Aminnnn.

Untuk pengetahuan tuan, saya telah berjaya menabung sebanyak RM 1.5 juta selama saya bekerja sebagai operator. Wang itu telah saya laburkan dalam bentuk dinar emas. Setiap bulan, pendapatan saya adalah sebanyak RM890. Inilah faktor utama saya ingin berhenti kerja. Terima kasih atas segala kerjasama … … …. … tunjuk ajar tuan selama ini dengan saya. **Akhir kata, terimalah sebuah pantun MAUTdari saya… … ..

IKAN KELI, IKAN KEMBUNG; ANGKAT KAKI, LLLAAAMMMBUNG… … …. … …

SEKIAN, TERIMA KASIH..

JULIANA BONUS BT CHE ROSS

source : amazingnara

wow : cho dirogol threesome oleh adi n jebon...

Angkara tensen study...
padan muke korang msuk blog aku



11.11.10

EH : separuh syurga separuh neraka?

Agak jd camtu ke kalo makan mee versi 50% halal? hahaha

ade diskaun tak cik miyabi maria ozawa kite?
kawtim la video laku skrang member2 ape ade hal...haha

ade diskaun tak cik miyabi maria ozawa kite?
kawtim la video laku skrang member2 ape ade hal...haha

10.11.10

Eh : muke baby ikot hari?

Bile baby mengekspresikan mood kite...

Hari Isnin- malas nak pegi skolah....monyok habis

Hari Selasa- dah ok sket malas sbb jumpe awek cun kt skolah

Hari Rabu - awek cun kenyit mata arini kat kantin skolah...suke bagai nak gile

Khamis- senyuman makin melebar....awek ajak dating kat mall....pergh...menjadi bai

Jumaat - hari ditunggu sudah tibe...pakai baju paling lawa yang ade nak pikat ati si dia

Sabtu Ahad pulak - oh....mimpi je ke td...dem bru ari ahad..esok skolah...fffuuuu

Ya, mmg betul skali! :)

source pic: amazingnara

22.7.10

2 megapixels = perfect porn video

KENAPA AKHBAR KOSMO SANGAT LARIS?......


BECAUSE THEY TEACH US HOW TO MAKE A GOOD PORN MOVIE


21.7.10

Isu Burqa - serius dalam menjaga aurat atau hanya taksub?

Untuk mencari sesuatu yang benar bukanlah mudah.

act, aku tak la follow sangat pasal isu burqa ni. Just tahu sket2 pasal France nak haramkan pemakaian burwa kat negara tersebut. Maka ramai la aktivis Islam dan negara2 Islam yang menyuarakan tentangan mereka terhadap keputusan itu yang dianggap terlampau diskriminasi terhadap budaya ( amalam sunat ) bagi umat Islam sendiri.

Bagaimanapn, kalau kita tgk balik, pemakaian burqa bukanlah wajib diamalkan. Ajaran islam sendiri mewajibkan supaya wanita menutup seluruh anggota badan tidak termasuk muka dan telapak tangan. Tp di negara2 Arab, pemakaian burqa ni dah jadi tradisi malah wanita tidak dibenarkan keluar rumah jika tidak memakai burqa. Aku tak rase mane2 silap pon dekat budaya yang diamalkan tu, sebb kat malaysia pon ade je isu2 bile benda wajib disunatkan dan benda sunat pulak diwajib2kan...kan?

Ingat tak kat Syeikh Muhammed Sayed Tantawi?

Beliau merupakan seorang pemikir Islam yang agak tersohor pada suatu ketika dulu dengan kerja2 dakwah dan usaha dalam menegakkan Islam.

Pada tahun 2009, beliau mengeluarkan fatwa mengenai larangan kepada pelajar Muslimah mengenakan tudung wajah penuh atau niqab ketika memasuki kelas dan asrama di Universiti Al-Azhar. Mana tak, di waktu umat islam di Perancis berhempas pulas mempertahan hak pemakaian burqa, Tantawi seakan melemahkannya. Beliau juga termasuk di antara ulama yang mendukung fatwa Majma’ Buhuts Al-Islami Al-Azhar yang membenarkan mendirikan dinding pemisah di antara Mesir dan Gaza. Ini, tak perlu dijelaskan dalam-dalam pun kita tahu mengapa menjadi kontroversi hebat.

Kenapa France nak haramkan burqa?

laporan utusan 23 jun:
PARIS 23 Jun - Presiden Perancis, Nicolas Sarkozy semalam mengisytiharkan purdah yang dipakai oleh wanita Islam sebagai pakaian yang tidak diingini di negara ini.

Beliau mengecap pakaian yang menyelubungi seluruh badan wanita Islam itu, sebagai simbol tunduk, yang menghalang identiti wanita serta menjadikan mereka sebagai 'tahanan di sebalik tabir'.Namun, di sebalik kata-kata tegas itu semalam, terdapat juga pengakuan bahawa prinsip asimilasi etnik negara ini yang menuntut pendatang menyingkirkan tradisi mereka dan menyesuaikan diri dengan budaya Perancis - menemui kegagalan kerana tidak memberi peluang saksama kepada pendatang dan anak-anak mereka yang lahir di negara ini.

Dalam ucapan kepada ahli Parlimen di Versailles, Sarkozy menyifatkan pakaian purdah yang lebih dikenali sebagai burka di kalangan etnik Arab sebagai bercanggah dengan nilai-nilai hidup masyarakat Perancis.Kenyataan Sarkozy menentang burka itu adalah yang paling keras pernah disuarakan oleh seorang pemimpin Eropah ketika beberapa pemimpin Barat sedang berusaha untuk meredakan ketegangan dengan dunia Islam.

Dimana releven antara peraturan dan juga kebebasan sejagat?

banyak yang aku sendri lihat, ramai aktivis Islam menyuarakan ketidakpuashatian tentang isu ini. Saya sendiri turut merasa kan penghinaan yang dilakukan oleh negara2 barat yang meletakkan isu agama sebagai sesuatu yang perlu diperdebatkan berbanding cuba menangani isu2 lain dinegara mereka seperti kes bunuh,rogol,culik dll. Bagaimanapun,di rasakan bahawa masalah ini biarlah golongon yang benar2 memahami Islam untuk memperjelaskn nye. Sebb dari kite bertelagah,mengeluarkan kata marah tak tentu pasal takde guna jgk kan.

tp pandangan aku just burqa tak salah untuk dipakai sebb sunat, tp jgn la sampai terlampau taksub sehinnga menyiksa diri. Cube lihat video ni.




20.7.10

Cikucak ngan anak sedara versi HORROR


Ske tak kalo korang tengah ngantuk2 kol 5.6 pagi....tgh layan lagu rock kapak sket full volume..
pastu cam biase nak usha video kat Utube, tibe2 ade setan datang tegur korang ngn cara yang cukup kurang asam....kalo ko takde jantung pon leh meninggal ondaspot tao tak...

LONDON (Reuters) – An advert featuring a moving image of Tudor Queen Mary I turning into a flesh-eating zombie has been banned after complaints that it scared children.

The digital image of 'Bloody Mary', the Roman Catholic daughter of King Henry VIII, who burned over 300 heretics at the stake during her reign, appeared on the side of subway escalators to promote a London Dungeon exhibition. - news.yahoo.com


tu la pasal kan...hotak die wat ads camni nak tayang kt tv....mao makcik2 yang tgh jahit baju depan tv sambil tgk nona leh passed away tibe2 je...