Subscribe:

Pages

6.10.09

"once kembarians,forever kembarians"


Last weekend, kelab kesayangan aku skali lagi berjaya mengadakan
INDUCTION CAMP yang diadakan di Ulu Geruntum, Gopeng.
Cam biase, event ni berokjektif untuk mengenalkan ahli2 bru kelab kembara
kepada aktiviti2 outdoor yang dijalankan oleh kelab kembara sendri.
dalam camp ini jugak, kami cube mengenalkan semangat setiakawan dan paling
penting semangat kekeluargaan antara ahli.

pergerakan peserta seramai 27 orng pada petang jumaat berjalan lancar dengan menaiki
bus En Dogan dan diteruskan dgn menaiki lori 3 tan melalui jalan2 kampung yg sempit.
keceriaan kelihatan terpancar dari wajah2 peserta yg agak seronok layan naik lori buat
pertama kali.

ni antara gambar menarik sepanjang aktiviti:


river crossing..


selain peserta, camp ini jgk dimeriahkn oleh kehadiran senior kembara
yang masih blaja dan juga yg sudah bekerja..kehadiran korang memng best dan
menjadikn camp ni suatu yg patut dikenang...haha

caving di gua komunis...ni sume komunis...bkn peserta


malam pertama, peserta di arahkan melakukn night walk melalui hutan2 disekitar
camp site. dan pada esok nye, mereka melakukan caving di sebuah gua yg menarik
terdapat di area camp site.

induct-raya nite


ape yg menarik sem kali ni, induction kali ni memiliki tema yg menarik iaitu induct-raya
bersempena hari raya aidilfitri...hahaha...dalam hutan pon sume rajin bwk bju raya..
sume jenis makann ade...lemang ade...rendang ade...ketupat...thanks tu senior2 yg
maskkn makann yg best2 mlm tu.....thanks gak kt mira yg rajin mendidik anak2 ikan
mengayam ketupat sampai sume dpt sijil mengayam..

waterfall abseilling


family pics....every sem bertambah...ntah anak sape ntah..hahah




5.10.09

LOST



TIADA YANG MENARIK DALAM HIDUP AKU UNTUK
DIJADIKAN POST UNTUK BULAN INI...

3MINGGU NI AKU BGUN TIDO,BGUN TIDO,BGUN TIDO JE...

KELAS PON TAK PEGI...

SUNGGUH PUKIMAK KAN???

APE NAK JD NGN AKU NIH


16.9.09

bile sume benda kite rase nak sepak terajang



damn r...bulan2 pose ni bnyk tol la benda wat aku rase nk mrh....
ngn test cam cibai..
ng presentation can cibai...
ngn duit dlm akaun bank cam cibai...

tp nasib baik aku pose(walaopon purata jam aku pose tiap hari agak pendek)
aku malas tol la nk hipokrit depan member layan baik,padahal member pon perangai cam cibai tahap babi...

bajet diorng mulia abis r wei...blah r wei....bile wat baik,sket pon tk reti nk ckp trimas,
tp bile aku wat kimak sket,satu minggu nak tarik muka wat cam tk puas ati..
aku sepak jugak kang korang..

damn r lancau,asal la nk marah2 bln pose ni...raya pon dah dekat...baju raye haram r nak ade...selai pon tk terbeli..
damn2...

nasib baik r still ade member yg tao nk jaga ati...kadang2 senang gak ati layan member yg tkde
nak emo2 lebh...ni tak,pikir perasaan sendri je...
orang pon penat ngn stress jgk la wei,tp tkyh r nak wat lancau ngn orng lain...
orng lain ade perasaan gak...

ade gak member cam suck nak gurao2 kasar tk reti beringt...kalo aku wat sket,mula la nak
emo2...bajet kalo aku tkde korng aku tkleh idop ke wei???


BLAH R WEI SAPE2 BAJET BAGUS TU!!!!!!!!!

P/S:TKDE KAITAN NGN SAPE2...KORNG TERASA,LANTAK KORNG LA...AKU TK KISAH DH NGN PERASAAN KORNG




12.9.09

sumthing is going to happen.....beware!!!!






.:TALENT SEARCH 2009 IS BACK:.
COME N JOIN US IN THIS EXCITING AND FULL OF FUN EVENT..




MORE UPDATE...

http://www.utptalentsearch.blogspot.com/



8.9.09

proud kah tu be sassian??


SEKOLAH SULTAN ALAM SHAH

ni la skolah aku lu.....bnyk benda best dan tak best kalo nk citer....

tp pengalaman kt sas bnyk ajar erti kawan ngn lawan....

huuhuhu.....aku malas skolah